środa, 22 kwietnia 2015

Liebster Blog Award.

Zostałam nominowana do LBA. Dziękuję za tą nominację Cioci Belli. <33

Nominowany powinien:
- Podziękować nominującemu
- Pokazać nominację
- Nominować siedem (lub więcej) blogów i poinformować właścicieli o tym fakcie
- Ujawnić siedem faktów o sobie

Siedem faktów o sobie :)

1. Miałam nazywać się Norbert, jednak na porodówce stwierdzili, że będę miała na imię Michalina.
2. Od września uczęszczam do klasy medialno-jezykowej, gdzie szlifuje swój angielski i polski.
3. Gram w teatrze położonym godzinę drogi od mojej miejscowości.
4. Od czterech miesięcy jestem właścicielka pieska, bez którego nie wyobrażam sobie życia.  Wabi się Lucek.
5. Jestem fanką telenowel, jak i Mody na Sukces.  Serial tak żałosny, że aż fajny.
6. Gdy byłam małą dziewczynką łamałam chłopczykom serca.
7. Helen McCrory moją obsesją, ale to każdy wie.  *.*




1. Co Cię denerwuje?
Matematyka i fałszywi ludzie.

2. Kto lub co sprawiło, że piszesz bloga?
Moja przyjaciółka. ;)

3. Jaką książkę (książki) polecasz?
"Hrabina. Tragiczna historia Elżbiety Batory" - Rebecca Johns.

4. Kto jest Twoim idolem i dlaczego?
Helen McCrory. Jest idealna, inspirująca i czarująca zarazem. Kocham jej poczucie humoru i cięty język. Ma ogromny talent i dystans do siebie.









5. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Bez kawy, Helen, przyjaciół i rodziców.

6. Do jakich fandomów należysz?
McCroryan, Depphead, Tribute, CherCrew, Sherlocked, Potterhead. :)

7. Jaki jest Twój ulubiony Potterowski parring?
Narcyza i Lucjusz
Astoria i Draco

8. Co zabrałabyś na bezludną wyspę?
Książki, długopis i dużo kartek.

9. Jaki jest Twój ulubiony film z Twoim ulubionym aktorem/aktorką?
"Tommy Cooper: Not Like That, Like This"

10. Kto jest Twoim ulubionym pisarzem?
J.K Rowling, Nicholas Sparks, Gina.L.Maxwell

11. Jakie seriale oglądasz?
Aktualnie "Dracula", "Penny Dreadful", "Gra o tron", "Doctor Who", "Shan Shan comes to eat"

Nie nominuję na razie nikogo. Nie mam teraz głowy do wymyślania pytań, ponieważ teraz muszę skupić się na Matematyce i Angielskim. :C Rozdział dodam jak najszybciej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za to, że znalazłeś/ znalazłaś czas, by skomentować ten rozdział. Wiele to dla mnie znaczy, motywuje do dalszego pisania. Jeszcze raz - Dziękuję, że jesteś! :*