poniedziałek, 29 grudnia 2014

Liebster Award ;)

Ależ się cieszę! Zostałam nominowana do Liebster Award przez Lunę. Dziękuuuję ;*


Przejdźmy więc do pytań:


1.Gdybyś mogła zmienić imię, to jakby brzmiało?
Podoba mi się moje imię i nie chciałabym go zmieniać. Ewentualnie to imię Narcyza wchodzi w grę.

2. Czy jest jakaś postać (książka,film), z którą się utożsamiasz?
 Narcyza Malfoy.

3. Twoje ulubione zagraniczne miasto?
Londyn.

4. Film vs książka?
Książka.

5. Lubisz Hunców? Jeśli tak, to którego najbardziej?
Nie mam nic do nich. :P Najbardziej to lubię Remusa. :)

6. Gdybyś miała zostać Huncwotką to jak brzmiałby twój pseudonim?
Zając... Hahahaha :D

7. Drugie imię?
Nie będę go ujawniać, wolę nie. xDD

8. Czym wg. ciebie jest lamorożec?
Połączenie lamy i jednorożca (nie jestem kreatywna w tej kwestii  :_:)

9. Gdybyś miała spędzić resztę życia w książkowym/filmowym miejscu (Narnia,Hogwart), które byś wybrała?
Hogwart.

10.  Wolisz Lunę czy Bellatrix?
Bellatrix. ^^

11. Lubisz mnie, prawda? XD
Oczywiście. :*

No cóż... Postanowiłam nie nominować nikogo, ponieważ mam bardzo pracowite dni ostatnio.
Rozdział pojawi się do końca tego roku. ;)
Całuski, Cyzia. ;**
Ps: Czy tylko ja nie lubię śniegu? :C 

4 komentarze:

  1. Nie będę pisać, które odpowiedzi mam takie same, bo możesz to zobaczyć u mnie na blogu, więc zwrócę uwagę na inne kwestie :D
    Czekam na ten rozdział jak... jak... jak Ty na spotkanie Cyzi i Lucka u mnie :D
    Mogę Cię spokojnie zapewnić, że ja też nie lubię śniegu i po cichu liczę, że już niedługo stopnieje ;)
    Póki co, pozdrawiam gorąco i czekam na rozdział, całusy ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać - ubóstwiam Twoje nowe bloggerowe profilowe ♡ Cud, miód i orzeszki (chyba tak to szło) :3

      Usuń
  2. Ej, kiedy nowy rozdział? :/ Czekam i czekam a tu lipa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodam go do konca tygodnia. Mam bardzo duzo nauki. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że znalazłeś/ znalazłaś czas, by skomentować ten rozdział. Wiele to dla mnie znaczy, motywuje do dalszego pisania. Jeszcze raz - Dziękuję, że jesteś! :*