niedziela, 16 listopada 2014

Z innej beczki. :)

O jejku, ale będzie zabawa!! Na blogu Cioci Belli, zauważyłam coś fajnego, a mianowicie pytanka. Uznała, że powinnam na nie odpowiedzieć, więc tak zrobię xD Dowiecie się o mnie więcej. ^^


1. Co masz na sobie?
Niebieski szlafrok i czerwoną piżamkę z jakimiś wzorkami. 

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Yup, niestety byłam.

3. Czy kiedykolwiek miałaś "straszne zerwanie"?
Nigdy mi się to jeszcze nie zdarzyło, na szczęście.

4. .Ile masz wzrostu?
163 cm, tak samo jak .Helen. <3

5. Ile ważysz?
Przejdźmy do następnego pytania.▼

6. Jakieś tatuaże?
Nie, ale oczywiście planuję zrobić sobie nutkę na nadgarstku.

7. Jakiś piercing?
Tylko uszy.

8. One true parring (para TV),którą lubisz?
Sherlock Holmes i Molly Hooper.

9. Ulubiony program (serial)?
Leaving, Peaky Blinders, Sherlock BBC.

10. Ulubione zespoły?
Guns N' Roses.

11. Coś czego ci brakuje?
Brakuje mi szczęścia w życiu.

12. Ulubiona piosenka?
Cher - Believe :)

13..Ile masz lat?
Sweet 16. <3

14.  Znak zodiaku?
Rak.

15. Czego szukasz u partnera?
Wsparcia, ciepła, miłości, czułości, zrozumienia i dominującej postawy. 

16. .Ulubiony cytat?
Zaszpanuję angielskim. ;>
"I feel as though my life is bathed in golden sunlight. And the really wonderful thing is that I know it" ~ Helen McCrory.

17. Ulubiony aktor?
Aktor to Jason Isaacs, a aktorka to Helen McCrory. <33

18. Ulubiony kolor?
Black like my soul.

19. Głośna muzyka czy cicha?
Nie ma to dla mnie znaczenia.

20. .Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
Odcinam cały mój pokój od dostępu do światła i kładę się na łóżku, zwijając w kłębek i dużo myślę.

21.Jak długo zajmuje ci prysznic?
Do 20 minut.

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
30 minut. 

23. Biłaś się kiedyś z kimś?
Nie i nie mam zamiaru. xD

24. .TURN ON. Co cie kręci, co ci się podoba u chłopców?
Umiejętność okazywania uczuć.

25. TURN OFF. Co ci się nie podoba u chłopców?
Przede wszystkim to, że wyrabiają sobie o kimś opinię tylko na podstawie wyglądu.

26. Powód dla którego dołączyłaś do blogspot?
Kiedy koleżanki zadają mi to pytanie zawsze odpowiadam tak samo. "To był impuls". Pomyślałam, że jeśli nie zaryzykuje to się nie przekonam i proszę. Zafascynował mnie motyw Lucjusza i Narcyzy w opowiadaniu "być szlachetnym" i tak jakoś się zaczęło.

27. Czego się boisz?
Pająków, ciasnych pomieszczeń, jedynki z angielskiego lub z polskiego. :__:

28. .Kiedy ostatnio płakałaś?
Dwa dni temu.

29. .Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
Dzisiaj mojemu pieskowi Luckowi.

30. .Co oznacza twój Blog username?
Po prostu bardzo polubiłam postać Narcyzy w Harrym Potterze i sama zostałam przez znajomych nazwana "Cyzią", więc tak oto pozostało Cyzia.

31. Ostatnia przeczytana książka?
Nowe oblicze Greya.

32. .Książka którą aktualnie czytasz?
"Proś mnie, o co chcesz"

33. Co ostatnio oglądałaś (serial TV)?
Of course Peaky Blinders z Helen. Powtórzyłam całą drugą serię od początku. xD

34. Ostatnia osoba z którą rozmawiałaś?
Moja mama.

35. Relacja między tobą,a osobą,której ostatnio wysłałaś sms?
Przyjaźń :)

36. Ulubiona potrawa?
Kuchnia mojej mamy i babci <3

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Muzeum Harry'ego Pottera, mam nadzieję, że znajdę kiedyś taką kolonię i Londyn. No i ewentualnie dom Helen McCrory, jakby nie miała nic przeciwko temu. ;)

38. Ostatnie miejsce w którym byłaś?
Przedpokój.

39.Czy ktoś ci się teraz podoba?
Jason <3









40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Koleżankę w policzek, kiedy się z nią żegnałam.

41. Ostatnio kiedy ktoś cię obraził?
Wczoraj na żarty moja przyjaciółka.

42. Ulubiony smak słodki?
Karmel i Toffi.

43. Na jakich instrumentach grasz?
Gitara i keyboard.

44. Ulubiona część biżuterii?
Złote pierścionki na serdecznych palcach moich dłoni.

45. Ostatni uprawiany sport?
Siatkówka.

46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
Let her go, pisząc tą odpowiedź.

47. Ulubiony tekst na podryw?
Nie mam żadnego ulubionego tekstu na podryw. xD

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Po prostu działam spontanicznie. Wujek google, ani ciocia wikipedia mi w tym nie pomogą za bardzo. ;3

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Karolcią. Miałyśmy survival camp. xD

50. .Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Wszyscy którzy czytają tego bloga! :3


8 komentarzy:

  1. Też się boję pająków i małych pomieszczeń :) I też mam 163 cm !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bwahahaha XD, moje kolanka XD.
    Z nikim się nie biłaś? A ta przemoc na niemieckim?! Mam traumę przez Ciebie! Boję się książek!
    Misiuu, zrobiłaś mi reklamę ♥. Stara, wstawiłaś na swojego bloga link do bardzo dziwnego opowiadania. Ty bestio XD. Rzal. To Ci się odbije kiedyś XD.
    Standard; nikt tego bloga nie odwiedza, bo nie masz przyjaciół, hehehehe, peace elo <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merlinie, jak mi Ciebie brakowało .xD Jak zawsze milusia i sympatyczna. :D
      Ta, to bardzo dziwne opowiadanie, więc postanowiłam zrobić Ci darmową reklamę. Po prostu Cię sprzedałam. Buhahahahaahha, i jak się z tym czujesz? :D

      Usuń
    2. JAK MOGŁO CI MNIE BRAKOWAĆ, PRZECIEŻ CIĄGLE PISZEMY XDDD.
      Jestem sprzedajną szmatą :C. Dzięki za uświadomienie :C.
      Baw się dobrze z odkrywaniem uroków brytyjskiego licełum XD. Fanfikszyn bardzo ♥.

      Usuń
  3. Nie uważasz, że to trochę ironiczne pisać opowiadanie o miłości, jednocześnie mówiąc "Tak, niestety byłam zakochana".

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... nie, nie uważam tak. :)
      Pozdrawiam, Anonima.

      Usuń
  4. Cyziu, mam nadzieję, że ja jestem usprawiedliwiona, bo już to pisałam.
    Życzę ci, tego szczęścia, którego ci brakuję.

    Luna

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie sobie pomyślałam, że powinnam Cię poinformować o tym, że chciałam, żebyś to wypełniła xD Jestem taka nieogarnięta ostatnio >.<
    Super, że mimo wszystko wypełniłaś ^^
    Też mam 163 cm, nie lubię pająków, oczywiście kocham Helen i od niedawna również Peaky Blinders <3 Gif jest cudny, oglądałam ten moment chyba 8 razy (z resztą, jak każdy moment z Helen w tym serialu) ;3 Jak znajdę czas, to zamierzam obejrzeć całość od początku :D Ciocia Polly i Tommy wymiatają ;3 Teraz z utęsknieniem czekam na 3 sezon, mam nadzieję, że będzie już na wiosnę, ale to pewnie złudna nadzieja xD
    Całusy, Ciocia Bella ;**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że znalazłeś/ znalazłaś czas, by skomentować ten rozdział. Wiele to dla mnie znaczy, motywuje do dalszego pisania. Jeszcze raz - Dziękuję, że jesteś! :*