niedziela, 17 sierpnia 2014

Urodzinki i wyjaśnienia. :)

Miał pojawić się rozdział, ale jednak dopadła mnie gorączka i nie zdążyłam go napisać. Jutro zaczynam swoją życiową wyprawę, a mianowicie wybywam na kolonie do Hiszpanii dokładniej do Lloret de mar i nie będzie mnie, aż do 29 sierpnia. :C Wstąpię do Francji, by zrobić sobie selfie z Wieżą Eiffla. Szalona jestem, wiem. ^^

A tak z innej beczki to znowu mam powód do dumy, bo to już drugi raz na tym blogu pojawia się notka o urodzinach mojej cudownej aktorki, którą kocham z całego serca. Helen McCrory to najbardziej wspaniała i utalentowana aktorka kiedykolwiek. Jest taka piękna, ma wspaniałe poczucie humory i ma duży dystans do siebie. Dzięki niej moje marzenia się spełniają. Jej geniusz jest taki niepowtarzalny. Już od ponad trzech lat jestem jej fanką i muszę przyznać, że są to trzy najlepsze lata mojego życia. Teraz pozostaje mi pisać list i czekać na odpowiedź. <3

Także ten. Pozdrawiam Was wszystkich, jesteście dla mnie ważni i szalejecie.
Całuski, kocham Was, Cyzia. :***

3 komentarze:

  1. Wszystkiego nalepszego, pani Helen! Też ją kocham, tak samo jak Issaca Jasona *.* Now ogóle Malfoyów lubię, i Blacków... oprócz Syriusza i Aromedy, choć gdyby nie wyszła za mugola dałaby się lubić. Ale cóż, trudno...
    Pytanko: GDZIE NOWY ROZDZIAŁ NA DRASTORII?! Ha, tak teraz nie przeczytasz tego koma, ale odpowiesz jak wrócisz!

    OdpowiedzUsuń
  2. A widzisz, mówiłam, że jak pojedziesz to złożę Ci komentarze! Tak w ogóle to tęsknię za Tobą, tak samo, jak wtedy gdy przyjechałam od Ciebie. ;( Jeju, ale mam za to nadzieję, że się dobrze bawisz (a pewnie tak), a jak nie, to z dupy nogi powyram, że było źle, a mnie zostawiłaś! :P Żartuję, to ręce Ci tak naprawdę znikną.
    Nos swędzi.
    100 lat dla Helen, która ma taki rozmiar stanika jak ja... No to małe ma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału ^_^ I mam nadzieję, że świetnie się bawisz :D
    Zapraszam też na mój nowy blog o Cyzi i Lucjuszu: http://narcyza-i-lucjusz-learn-to-love-again.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że znalazłeś/ znalazłaś czas, by skomentować ten rozdział. Wiele to dla mnie znaczy, motywuje do dalszego pisania. Jeszcze raz - Dziękuję, że jesteś! :*